Trello to powszechnie lubiany menedżer zadań wśród zespołów różnej wielkości. Jeśli jednak z jakiegoś powodu nie lubisz platformy, na rynku dostępnych jest wiele innych opcji.
Co to jest Trello?

Trello to menedżer zadań zbudowany jako stos kart z zadaniami w środku. Aby zmienić status projektu, zespół przełącza zadania między tablicami. Platforma ma mnóstwo wygodnych funkcji:

Łatwe przesyłanie plików (możesz załączyć dokumenty bezpośrednio z Dysku Google lub Dropbox)
Listy kontrolne – przypominaj swoim pracownikom, aby dokładnie sprawdzili swoją pracę przed przesłaniem jej do recenzji
Integracje z Gmailem – możesz odpowiadać na wiadomości Trello z klienta pocztowego.
Powiadomienia, które informują Cię o nowych zadaniach i informacje zwrotne na temat oczekujących zadań. Warto zauważyć, że powiadomienia Trello mają wysoki wynik w dostarczaniu wiadomości e-mail – nie trafiają do folderów spamu.
Oznaczenie kolorami
Dostosowywalny motyw
Przyjazny interfejs mobilny